Zdrowie

Health header
Udostępnij  

Choć temat hydromasażu jest obecnie bardzo popularny i wiele osób posiada własny sprzęt do jego wykonywania, wśród informacji dostępnych na rynku i przytaczanych podczas dyskusji w mediach (np. o produktach takich jak łaźnie tureckie, sauny itp.) próżno szukać wytycznych na temat prawidłowego stosowania takich rozwiązań, sytuacji, w których hydromasaż może być pomocny, przeciwwskazań oraz powodów, dla których korzystanie z takich produktów można wiązać z dobrym samopoczuciem.

Jacuzzi® pragnie promować wszystkie produkty do hydromasażu, łącznie z saunami i łaźniami tureckimi, prowadząc kampanie „edukacyjne” na temat produktów Jacuzzi®.

W tym celu firma rozpoczęła realizację projektu „The new shape of wellbeing” (Nowe oblicze dobrego samopoczucia), którego celem jest rozpowszechnianie naukowych informacji na temat hydroterapii w ogóle oraz konkretnych produktów do hydromasażu, saun, łaźni tureckich i pryszniców. Projekt jest realizowany we współpracy z Europejskim Towarzystwem Medycyny Uzdrowiskowej (A.E.Me.B.) w osobie prof. Umberta Solimenego, przewodniczącego Towarzystwa i profesora lecznictwa i medycyny uzdrowiskowej Uniwersytetu w Mediolanie oraz prof. Arsenia Veicsteinasa, wiceprzewodniczącego A.E.Me.B. i dziekana Wydziału Wychowania Fizycznego Uniwersytetu w Mediolanie.

Prof. Solimene i prof. Veicsteinas należą też do Komitetu Doradczego Jacuzzi® Europe S.p.a., który będzie zajmować się pracami nad przekazywaniem informacji dotyczących projektu.

Uzyskaj dostęp do pełnych informacji, klikając poniższe łącza lub pobierz je tutaj.

Hydromasaż
Sauna
Łaźnia turecka/hammam
Prysznice
Wanny z hydromasażem Jacuzzi>
Hot Tub
Łazienki z Jacuzzi>
Bathroom
Punkty sprzedaży>